1 Temmuz 2016 Cuma

OTO -311 TİNNİTUS İLACI FDA ONAYI ALDI...?


OTO - 211 TİNNİTUS İLACI FDA ONAYI ALDI ...?
PEKİ İLAÇ NE ZAMAN  ÇIKACAK...





OTO -311 TİNNİTUS YENİ İLAÇ UYGULAMASININ OTONOMY İLAÇ ŞİRKETİ İLACIN FDA ONAYI ALDIĞINI İLAN ETMİŞTİR...!
Gelişmeleri Takip Etmekteyim...Bence bu Çok güzel bir haber..! Ama bu haber ne kadar kesin doğrudur araştırmak gerekilidir..Bende gereken araştırmaları yapmaktayım..Emin olmam lazım..Topluma yanlış  bilgi vermek istemem.

ALDIĞIM SON BİLGİLERE GÖRE ..Tunahan Gök arkadaşım bu ilaç konusunda şöyle diyor..Bu sevindirici bir haber niteliğindedir..
Tunahan Gök...: Evet sami bey ben bu ilacın bizzat denemelerine katılmış türk bir doktor ile sohbet imkanı buldum dediğine göre seneye piyasada ve çok büyük paralar harcanmış bu ilaca...


Açıklama...Gelişmeleri Takip etmekteyim...Beni Takip ediniz.

Blog Yazarı
Sami Samioğlu

31 yorum:

  1. Umarım biran önce çıkar ve faydalı olur ben bu hastalıkla tam 2008 yılından beri yaşıyorum askerde uçaksavar ile yapmış olduğum bir atış sonrası bu hastalığa yakalandım ve haladır geçmiş değil hiç geçecek gibide gelmiyor ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah sabır versin..Bende olan çınlama da Askeriyenin bana verdiği kötü bir hediyedir..MG3 Tüfeği ile yapmış olduğumuz atış talimi sonrasında kulaklarımda çınlama başlamıştır..Genç yaşımızda bu illet ile savaşmak zorunda bırakıldık..Geçmiyor ve geçecek gibi de görünmüyor dediğiniz gibi..Yaptığımız tek şey sabır göstermektir zaten sabır göstermekten başka elimizden bir şey gelmiyor maalesef..Hepimize geçmiş olsun.

      Blog Yazarı
      Sami Samioğlu

      Sil
    2. benim önce sol kulağım tıkandı sonra sağ kulağım çınlamaya başladı sanırım sol takılıyken sağ kulağa çok ses gitti ve çınlama başladı4.günüm doktor 3 tane hap verdi onları kullanıyorum umarım geçer bununla baş etmeye çalışıyorum 23 yaşında çektiğim çileye bak dirayetli olmaya calısıyorum ben üzülürsem ailemde üzülür o yüzden sabrediyorum yılbaşına çınlamayla gireceklere selam olsun bilim illa çözüm bulacaktır herkese iyi günler.

      Sil
  2. Bana da askerliğin hediyesi bu nedir ya

    YanıtlaSil
  3. Sayın Sami Bey, yukarıda yazmış olduğunuz OTO-311 Tinnitus ilacıyla ilgili FDA onaynı aldığını ilan etmişsiniz diye yazmışsınız. Ben firmanın web sayfasını incelediğimde böyle bir onay aldıklarına dair bir yazı görmedim. Sadece faz 1 aşamasında olduklarını ve 2016'da faz 1'in biteceğini, anladığım kadarıyla faz 2 sürecine geçileceği yorumunu anladım okuduklarımdan. Ben de bir tinnitus hastasıyım, ben de sizi ve bu firmayı takip etmekteyim. Yazınızın sonuda Tuhan Gökbey'in de ifade ettiği üzere, bu ilacı bizzat denemelerine katılmış bir Türk doktordan bahsediyor ve bir sene içerisinde ilacın piyasaya çıkacağından bahsetmiş. Bu olayın gerçekliği nedir? Sizin bu konuda bilgileriniz var mıdır? Varsa, paylaşırsanız sevinirim. Bu gelişme beni de heyecanlandırd. Bu konuyla ilgili elinizde daha net bir bilgi varsa gönderebilirseniz sevinirim. Saygılar sunuyorum. Mehmet Yazıcıoğlu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehmet bey ,
      Bu konuda bir site linki vereyim inceleyiniz.
      http://www.kedocay.com/6190/otonomy-receives-fda-clearance-of-investigational-new-drug-application-for-tinnitus-product-candidate-oto/

      Sil
  4. mrb sami bey bende ne yazık ki tinnutus hastasıyım bununla birlikte işitme kaybı da yaşamaktayım,size sorum şu olacak;geçen cuma doktora gittim kontrol amaçlı işitme testi yaptılar tabi sonuç hep çıktığı gibi çıktı yani her iki kulağımdada işitme kaybı var..Doktora sordum doktor bey oto-311 ilacının ne zaman piyasaya çıkacağı türkiyede ne zaman uygulanacağı konusunda bi bilginiz var mı?o ilaç sadece çınlaması olanlara faydalı olacak işitme kaybına değil dedi diğer atoh-1 geni aktarımı ile yapılan işitme kayıplılar için iyişüleştren ilacı sordum onun içinde kulağı hiç duymayanlara yapılır dediama benimve sizin ömrünüz bu ilacı görmeye yetmez yaşlılığınızda ancak görürsünüz dedi ne zaman doktora gitsem ayrı ayrı doktorlar hep böyle şeyler söylüyorlar insan umutsuz yaşayamaz benimde umudum oto-311 ve atoh 1 gen terapisi..fakat bu konuda her doktora gidişimde umutlarım yerle bir oluyor.Acaba bu konuda doktoroun söyledikleri hakkında bilginiz var sadece tamamen sağırlara mı uygulanacak?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba...OTO-311 ilacı Tinnitusun tedavisinde kullanılacak..Doktorunuz doğru demiş..İşitme kaybı tedavisinde kullanılmayacaktır..Bunun için doktorun dediği gibi çok uzun süre beklemek gerekecek..İşitme tedavisi için KÖK HÜCRE " tedavisinin başarı şansı olduğu iddia ediliyor..Sağırlığın veya işitme kaybı için benimde ömrüm yetmez..En az 15 - 20 yılın geçmesi gerekebilir..Eğer işitme kaybınıza rağmen her iki kulakta da uygulanıyor diye biliyorum bunu doktora sorunuz " KOKLEAR İMPLANT " yani diğer adı ile " BİYONİK KULAK " Opersyonu ile iyi bir işitmeye kavuşabilirsiniz..Çınlama için OTO-311 , şu an için işitme kaybı telafisi için ise " Koklear İmplant " operasyonu yaptırmanızı önerebilirim..Umudunuzu yitirmeyin ve Koklear İmplant opresayonu için sizde gerekli olan şartlar oluşup oluşmadığı durumuna göre bu operasyonu yaparlar..Umarım her iki kulakta ciddi işitme kayıplarında Koklear İmplant opresyonu ile umudunuz gerçekleşir..Bu konuda araştırma yapınız..İşitme kayıplarında en iyi çare olarak Koklear İmplant tedavisinin başarılı olduğu açıklanmıştır.

      Geçmiş olsun.

      Sami Samioğlu

      Sil
  5. Sami hocam ne oldu ilac hakkinda yeni gelisme var mi?bildiginiz gibi kulak cinlamasinin yuzlerce nedeni var.Bu ilac cesitli nedenlerle olusan cinlamayi kapsayacak mi?

    YanıtlaSil
  6. OTO-311 Tinnitus ilacı gönüllü hastalar üzerinde denenme aşamasında olduğu açıklanmıştır..Yeni bir gelişme yok..Hastalar üzerinde denenme aşamasında olan bu tedavi yönteminin sonuçları 2017 yılında açıklanacağı ifade edilmiştir..Ne zaman açıklanır bu konuda bir tarih verilmemiştir.
    Kulak çınlamasının bir doktorun verdiği bilgiye göre 260 nedeni var mış..Bu nedenler bilimsel olarak araştırılmış ve tespit edilmiş..

    Oto -311 ilacı her tür çınlamayı tedavi edebileceği düşünmek mümkün değildir..OTO -311 ilacı İÇ kulak İşitme hücre hasarına ve bu hücre hasarı sebebi ile oluşan ve başlayan çınlamyı tedavi edebileceği ifade edilmektedir..Örneğin beyin travmasına bağlı oluşan çınlamayı bu ilaç tedavi etmez..Damarsal nedenli oluşan çınlamayı bu ilaç tedavi etmez..Orta kulak sorunları nedeni ile oluşan çınlamaları tedavi etmez..Ancak iç kulak tüy hücre hasarı sebebi ile oluşan çınlamaları tedavi etmesi amaçlanmıştır hedef budur...Bu ilaç hususunda yeni bir haber aldığımda paylaşım yaparım.

    Blog Yönetici
    Sami Samioğlu

    YanıtlaSil
  7. Kulak çınlamasından tamamen kurtulmanız için üveysi zikri yapın Allah'ın izniyle size "manevi ameliyat"yapılır,ve bu hastalığınız sizden alınır.
    www.veyselkarane.com ziyaretçi defterini okumanızı ve siteyi incelemenizi istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emrah Yapar , bu mesajı ilginç gördüğüm için yayınladım..Bir şey sorayım..Siz de çınlama var mı..? Varsa " Üveysi Zikir " ile kendinize Manevi Ameliyat ettiniz mi..Sonuç olarak çınlamadan kurtuldunuz mu..?

      Tıp 5 bin yıldır çınlamaya çare arıyor..Ve hala kesin olarak bir çare bulunamadı.

      Sil
  8. Merhaba.bu oto ilaci kulak zarindan ic kulaga enjekte edilip olen hucreler uzerinde bir nevi tutkal gorevi gorecek sanirim.ancak ilac enjekte edildiktem sonra varolan yani zarar gormeyen hicreler bu islemden bir zarar gormez mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir soru...
      Tutkal görevi görecek benzetmesi de çok iyi bir ifade olduğunu belirtmek isterim..Söz konusu ilaç jel haline dönüştüğünde iç kulak da bulunun sağlam işitme hücrelerine bir şekilde zarar verir mi..? Bunun cevabını şahsi fikir ve düşüncelerim ışığı altında izah edeceğim.

      Blog Yöneticisi
      Sami Samioğlu

      Sil
    2. OTO-311 TİNNİTUS ilacının iç kulak sağlam olan tüysü hücrelere zarar vermesi durumu söz konusu dahi olamaz..Buluşu veya geliştirme çalışmaları yapılan her ilacın denetimi tüm dünyada FDA İLAÇ DENETİM KURULUŞUNUN izni ile olur..FDA Kuruluşu ilacın insanlar üzerinde zararlı olduğu yada faydasından çok zararlı olup olmadığını araştırır ve rapor hazırlar..Söz konusu ilaç olan OTO-311 Tinnitus formülü olan ilaç FDA Kuruluşu tarafından denetlenmektedir..Bu ilaç hususunda tıbbi ve bilimsel çalışmalar yapan OTONOMY İlaç firması çalışmalarını tamamladıktan sonra GÜVENLİ KLİNİK DENEME çalışmalarına başlamışlardır..Gönüllü çınlaması olan hastalar üzerinde şu an denenmekte ve sonuçları hastalar üzerinden takip edilmektedir..Zaten söz konusu bu ilacın zararlı olduğu tespit edilirse FDA İLAÇ DENETİM KURULUŞU tarafından ilacın üretilmesine dahi ONAY vermez...Sağlam işitme hücrelerine zarar vermesi durumu olsaydı zaten ilacın kesin olarak çınlamayı durdurması yönünde çalışmalar yapılamazdı..Böyle bir durum söz konusu değildir..OTONOMY İLAÇ ŞİRKETİNİN BASIN BÜLTENİ..: Otonomy'nin tescilli formülasyon teknolojisi, bir doktor tarafından tekli tedaviyi mümkün kılmak için termal olarak duyarlı jel ve ilaç mikropartiküllerini kullanır.OTO-311 Aşama 1 Klinik Emniyet Deneme devam eden kalır: OTO-311 tek bir doz, tedavi için geliştirme olup, güçlü ve seçici, N-metil-D-aspartat (NMDA) reseptör antagonisti gasiklidin sürekli maruz kalma formülasyonu Kulak çınlaması. Faz 1 klinik güvenlik araştırmasında birkaç doz kohortu tamamlanmış ve hasta tolerabilitesi endişeleri mevcut değildir. Deneme, maksimum tolere edilen dozun oluşturulması için ek doz seviyelerinin potansiyel değerlendirilmesine kadar açık kalır. 2017 boyunca,Otonomi Faz 1 denemesini tamamlamayı ve Aşama 2 için bir plan tanımlamayı bekliyor.

      Sanırım bu bilgiler yeterli gelir.

      Blog Yöneticisi
      Sami Samioğlu

      Sil
  9. Merabalar.arastirmarim neticesinde isvicre menseili bir ilac gelistiriliyor ve faz 3 denemesinde baya iddali.oto 311 in mantigiyla ayni.am101 keyzelin ilacin ismi bir bakin derim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Gökhan...Bu konuda araştırma yaptım..Olumlu olduğunu belirtmek isterim..OTO-311 gibi Keyzilem am-101 ilacı da çınlama tedavisi için büyük bir umuttur..Gelişmeleri takip ediyorum..
      KEYZİLEN AM-101 TİNNİTUS İLACI BİLGİLERİ..Yetkili kişilerin açıklamasına göre , Keyzilen Nasıl Çalışır?

      Keyzilen, ses algılayan saç hücreleri ile işitsel sinirler arasındaki bağlantılarda iç kulakta bulunan NMDA reseptörleri adlı kanalları engelliyor. NMDA reseptörleri, sinir hücrelerinde elektrik sinyalleri üretmekte olup belirli iç kulak hasarlarını takiben sinir hücrelerindeki bu reseptörlerin sayısı artmakta ve sinirler Sözlükte 'kulak çınlaması' sözcüğünün soyut resmi, büyüteçle bakılıyor.aşırı duyarlılığa daha yatkın hale geldiği için kulak çınlamasına yol açabilmektedir. Aktivasyon.

      NMDA reseptörünün Keyzilen kullanarak doğru bir şekilde çalışmasını engelleyerek klinik araştırmacılar, bu erken evre kulak çınlaması gelişimini engellemek ve beyindeki uzun süreli kulak çınlaması ile ilgili değişiklikleri önlemek istediler.
      2013 yılında Keyzilen, 3 aydan kısa bir süre boyunca kulak çınlaması yaşayan yaklaşık 250 kişide test edildi. Güvenli olduğu gösterildi ve plasebo tedavisine kıyasla tinnitus semptomlarında düzelmeler görüldü.

      Sami Samioğlu

      Sil
  10. Sami bey kac defa yazdim gelmio bn mine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mesajınızı ben görüyorum sorun yok.


      Sami Samioğlu

      Sil
  11. Sami Bey merhaba,ben bu rahatsızlığa 2016 kasım ayında kapıldım ve gece bir anda kulaklarımda çınlama başladı ve baya bi doktora gittim ve bir sürü ilaç kullandım fakat sonuç alamadım ve şuan 6 ay olmak üzere ve bazen aşırı şiddetleniyor dayanılmaz hal aldı ve ilaçları bırakali 2 ay oluyor çünkü bir işe yaramiyor,doktorlar cinlamanin neden olabileceği her tetkiki yaptı ama sonucunda stres e bağlandı çalıştığım is gereği dendi,bu çıkacak olan ilaç acaba benim gibi aniden tinnitusa kapılan kişilerde etkili olur mu çünkü günler gerçekten çok zorlaşıyor,internette araştırma yaparken sizin sayfanız gözüme çarptı ve sizinle bu durumumu paylaşmak istedim, sizce benim gibi bu rahatsızlığa aniden kapilanlar için dr bu ilaç yararlı olur mu yorumunuz benim için çok onemli şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  12. Sami Bey merhaba,ben bu rahatsızlığa 2016 kasım ayında kapıldım ve gece bir anda kulaklarımda çınlama başladı ve baya bi doktora gittim ve bir sürü ilaç kullandım fakat sonuç alamadım ve şuan 6 ay olmak üzere ve bazen aşırı şiddetleniyor dayanılmaz hal aldı ve ilaçları bırakali 2 ay oluyor çünkü bir işe yaramiyor,doktorlar cinlamanin neden olabileceği her tetkiki yaptı ama sonucunda stres e bağlandı çalıştığım is gereği dendi,bu çıkacak olan ilaç acaba benim gibi aniden tinnitusa kapılan kişilerde etkili olur mu çünkü günler gerçekten çok zorlaşıyor,internette araştırma yaparken sizin sayfanız gözüme çarptı ve sizinle bu durumumu paylaşmak istedim, sizce benim gibi bu rahatsızlığa aniden kapilanlar için dr bu ilaç yararlı olur mu yorumunuz benim için çok onemli şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  13. Sami Bey merhaba,ben bu rahatsızlığa 2016 kasım ayında kapıldım ve gece bir anda kulaklarımda çınlama başladı ve baya bi doktora gittim ve bir sürü ilaç kullandım fakat sonuç alamadım ve şuan 6 ay olmak üzere ve bazen aşırı şiddetleniyor dayanılmaz hal aldı ve ilaçları bırakali 2 ay oluyor çünkü bir işe yaramiyor,doktorlar cinlamanin neden olabileceği her tetkiki yaptı ama sonucunda stres e bağlandı çalıştığım is gereği dendi,bu çıkacak olan ilaç acaba benim gibi aniden tinnitusa kapılan kişilerde etkili olur mu çünkü günler gerçekten çok zorlaşıyor,internette araştırma yaparken sizin sayfanız gözüme çarptı ve sizinle bu durumumu paylaşmak istedim, sizce benim gibi bu rahatsızlığa aniden kapilanlar için dr bu ilaç yararlı olur mu yorumunuz benim için çok onemli şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  14. Sami Bey merhaba,ben bu rahatsızlığa 2016 kasım ayında kapıldım ve gece bir anda kulaklarımda çınlama başladı ve baya bi doktora gittim ve bir sürü ilaç kullandım fakat sonuç alamadım ve şuan 6 ay olmak üzere ve bazen aşırı şiddetleniyor dayanılmaz hal alıyor ilaçları bırakali 2 ay oluyor çünkü bir işe yaramiyor,doktorlar çinlamanin neden olabileceği her tetkiki yaptı ama sonucunda stres e bağlandı çalıştığım iş gereği dendi,bu çıkacak olan ilaç acaba benim gibi aniden tinnitusa kapılan kişilerde etkili olur mu çünkü günler gerçekten çok zorlaşıyor,internette araştırma yaparken sizin sayfanız gözüme çarptı ve sizinle bu durumumu paylaşmak istedim, sizce benim gibi aniden bu rahatsızlığa kapilanlar için de bu ilaç yararlı olur mu yorumunuz benim için çok önemli şimdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  15. Sami Bey merhaba size bi yazı yazdım ama gelmedi mi acaba

    YanıtlaSil
  16. Son Gelişmeler NE Alemde acaba Ne zaman piyasaya çıkar ülkemizde biliniz varsa haberlendirin lütfen.

    YanıtlaSil
  17. Merve hanım ,
    Ben de sizler gibi hasta biriyim..Zor günleri yaşamaya halen devam ediyorum..Çınlama denilen illet kimi zaman artışa geçer , kimi zaman biraz azalır..Durum bende böyledir..Çınlama artışı olduğunda gerilim artıyor ve hiç bir şey görmek ve düşünmek istemiyorum..Çınlamanın azalmasını bekliyorum..Uzun bir süredir çınlamalarımda artışlar oldu bu neden ile mesajınıza cevap yazmayı unutmuş olabilirim..Yaş 61 ve 13 yıldır süregelen vede her saniyesinde ızdırap ve sıkıntı veren çınlama ile normal yaşantıya devam çok zor..Bu neden ile mesajınıza geç cevap verdiğim için kusuruma bakmazsınız umarım...

    Mesajınızı şimdi okudum ve hemen cevap yazıyorum...Öncellikle geçmiş olsun demek isterim...Siz çınlama denilen illetin daha başındasınız ben 13 yıldır çare bulamadım..İşiniz kolay değil hak veriyorum ama bu illet ile baş edebilmenin şu an için tek çözümü sabırlı olmak , güçlü olmak ve umudu hiç yitirmemektir..Çınlamanın çoğu kez neden başladığının tespitini yapmak çok zordur..Doktorlar dahi çınlamanın nedenini tespit edemiyorlar ki çare bulsunlar..Çınlamanın yüzlerce sebebi var..Sebebi bulunursa çaresinin bulunması imkanı belki olabilir..Nedeni tespit edilemeyen şeyin çaresi zaten bulunamaz..Sizde aniden başlayan çınlamanın sebebeni bulumadıkları için doktor efendiler sebebini strese bağlayıp noktayı koyuyorlar , çünkü bu onların işine geliyor..Sebebini bulamadım demek onlara zor geliyor gibi..Strese bağlı çınlamanın bence tedavisi imkanı olabilir..Stres sonucu çınlama başlama durumunda anti-stres ilaçları işe yarayabilir diye düşünmekteyim..Eğer anti-stres ilaçları çınlamaya çare olamıyorsa o zaman anlayınız ki sizde başlayan çınlama stres ile alakalı olmayabilir..İç kulkak işitme hücre hasarı ile bir çok kişide çınlamaların başladığı tıbben bilinmektedir..Durum genellikle böyledir ama kulak sorunları veya iç kulak hasarları nedeni olmayıp diğer başka nedenlerden ötürü de çınlamalar başlayabilir..Söz konusu ilaç ancak ve ancak İÇ KULAK HÜCRE HASARI Sebebi ile başlayan çınlamalar atkilidir..Bunu net biçimde ifade ediyorum..İç kulak hasarı nedeni ile başlamayan çınlama nedenleri dışında kalan çınlamalara söz konusu çıkacak olan ilaç işe yaramayabilir..Bu konuda ilaç firmasının detaylı açıklamasına henüz rastlamadım sadece iç kulak hücre hasarı nedeni ile başlayan çınlamaların tedavisi için geliştirme çalışmaları yapıldığı ifade edilmektedir..Umududunuzu kırmak istemem ama sizde başlayan çınlamanın İÇ KULAK HÜCRE HASARI sebebi başlayıp başlamadığının öncelikle tespitini yaptırınız..Bu tespiti yapacak bir kaç tıbbi yöntem ile doktorunuz anlayabilir..İç kulkak hücre hasarı olmadığı tespit edilirse bu ilaç için umut etmeyiniz..Öncellikle çınlamanın tespitini yaptırmanız çok önemlidir..Tedavisi ancak bu yöntem ile mümkün olabilir..Diyorsunuz ki aniden başladı çınlamam...Çınlama denilen illetin sebebi ne olursa olsun hepsi de aniden başlayabiliyor..Biraz ilaç hususunda bilgi vereyim..İacın tam adı " OTO-311 TİNNİTUS " ilacıdır..Bu ilaç içilen yani ağızdan alınan hatta damar yolu ile verilen bir ilaç değildir..CERRAHİ YÖMTEMLİ İLAÇ TÜRÜDÜR.. ..Umut veren klinik çalışmalar neticesinde 1.Faz , 2.Faz klinik deneme çalışmaları başarı ile tamamlanmıştır..Geçtiğimiz haziran ayında 3.Faz klinik deneme çalışmalarına başlanmıştır..Şu ilaç çınlama sorunu olan gönüllü hastalar üzerinde uygulanmıştır..Gönüllü hastalar takip edilmekte ve ilacın etkileri incelenmek vede kontrol edilmektedir..Önümüzdeki Aralık 2017 yılı ayı sonunda Firma söz konusu OTO-311 TİNNİTUS ilacının kesin olarak işe yarayıp yaramadığını açıklayacağı bilgisi verilmiştiştir..Bu açıklama tarihi de kesin bir tarih değildir bende sizler gibi UMUTLA beklemekteyim.

    BLOG YAZARI
    Ressam sami samioğlu

    YanıtlaSil
  18. Ahmet Ayrılmış...: İacın tam adı " OTO-311 TİNNİTUS " ilacıdır..Bu ilaç içilen yani ağızdan alınan hatta damar yolu ile verilen bir ilaç değildir..CERRAHİ YÖMTEMLİ İLAÇ TÜRÜDÜR.. ..Umut veren klinik çalışmalar neticesinde 1.Faz , 2.Faz klinik deneme çalışmaları başarı ile tamamlanmıştır..Geçtiğimiz haziran ayında 3.Faz klinik deneme çalışmalarına başlanmıştır..Şu ilaç çınlama sorunu olan gönüllü hastalar üzerinde uygulanmıştır..Gönüllü hastalar takip edilmekte ve ilacın etkileri incelenmek vede kontrol edilmektedir..Önümüzdeki Aralık 2017 yılı ayı sonunda Firma söz konusu OTO-311 TİNNİTUS ilacının kesin olarak işe yarayıp yaramadığını açıklanacağı bilgisi verilmiştiştir..Bu açıklama tarihi de kesin bir tarih değildir bende sizler gibi UMUTLA beklemekteyim.

    BLOG YAZARI
    Ressam Sami Samioğlu

    YanıtlaSil
  19. Meraba ilaç hakkında gelişme var mı ? Çıktı mı piyasaya ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba , en son gelen bilgilere göre ilaç deneme aşamasındadır..Piyasaya çıkıp çıkmayacağı hususunda firma zamanı geldiğince açıklama yapacaktır.


      BLOG YAZARI
      Ressam Sami Samioğlu

      Sil
  20. Sami bey siz takip ediyorum. Umarım en kısa zamanda müjdeli haberi verirsiniz. Çınlama artık hayatımın bir parçası. Onu sevmeye çalışıyorum, ilgi gösteriyorum. sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba , bende umuyorum ve bekliyorum ki en kısa zamanda müjdeli haberi vereyim. Ne yazık ki müjdeli haberi vermek zaman açısından pek de çabuk olmayacak gibi görünmektedir. Sabır göstererek müjdeli haberin gerçekleşmesini ve gelmesini beklemek zorundayız.

      Evet , çınlama kalıcı olduğunda hayatın bir parçası haline geliyor , gelmez olasıca çınlama belası kulaklarımızdan kovmak mümkün olmadı..Sevelim mi ? Arkadaşım çok hoş ve bana göre esprili bir tespit yapmışsınız ..! Ben de buna esprili cevap vermek istedim. Onu sevmeye çalışıyorsunuz , ben 15 yıldır sevemedim bu çınlama belasını ben onu sevmesem de her halde o beni çok seviyor ki terk edip gitmiyor..Sevme beni çınlama belası , kulaklarımdan defol git diyorum ama gitmiyor. O gitmek istemese de eğer ömrüm yeterse çınlama belasını ölesiye döverek ve zorlama ile kulaklardan kovacağım günü görmek nasip olur...Sevelim ve ilgi gösterelim , çınlama belası sevgiden ve ilgi göstermekten anlıyor mu acaba ? Ama dediğiniz gibi bu yöntemi de denemekte fayda olabilir "ÇINLAMANIZI SEVİN ONA İLGİ GÖSTERİN " slogan belki bir işe yarar.

      Selam ve Sevgilerimle hoşça kalınız.

      BLOG YAZARI
      Ressam Sami Samioğlu

      Sil