1 Mart 2019 Cuma

OTO-313 TİNNİTUS İLACINDAN YENİ BİR HABER VAR MI ?....!



KULAK ÇINLAMASI İLACINDAN  YENİ BİR HABER VAR MI ?
Bu soruyu bana hep soruyorlar...Yüzlerce  mesajlar alıyorum...Haklılar elbette bu derdin ateşine düşmüş olanlar ve yeni henüz bu derdin içine düşmüş olanlar arıyorlar soruyorlar...KBB Doktorları onlara çare olamıyorlar , acaba tinnitus ilacı çıkarsa bu dertten beni kurtarır mı düşüncesi ile umutla benden yeni ve olumlu haber bekliyorlar..

Eyy...Can arkadaşlar ben bilmez miyim sizin derdinizin ne çok büyük ve ızdırap verici olduğunu...
Elbette sizlerin içinde bulunduğunuz çınlama belasının büyüklüğünü , korkunçluğunu , çaresizliğini  çok iyi anlarım ve bilirim....Çünkü bende sizler gibi çınlama belasının ateşi içinde her saniye yanıp kül oluyorum...Hiç istemez miyim OTO-313 ilacının en kısa zamanda piyasaya çıkması haberini vermeyi  ve tüm çınlama belasına düşmüş olanlar için umut olduğunu... Elbette çok isterim ve çok iyi bilirim.

Allah'ıma yemin ederim ki , OTO-313 TİNNİTUS İLACI İÇİN YENİ VE OLUMLU BİR HABER GELSE BLOGUM DA DAVUL ZURNA İLE ÇALIP HABERDAR EDERİM , BUNDAN HİÇ ŞÜPHENİZ OLMASIN SAKIN..

Ben Sami Samioğlu bu Blog Sitesini Çınlama belasına düşmüş tüm insanlar için açtım...İnşallah Allah nasip ederse Tinnitus  , diğer adı Kulak Çınlaması olan illetin kökünü kazıyacak  kurtulma haberi olan OTO-313 Tinnitus İlacının en kısa sürede olumlu haberini vermeyi çok isterdim...Ne yazık ki 2020 yılının ilk yarısından önce bana göre hiç bir yeni haber gelmeyecek , durum bunu gösteriyor...Sabırlı olun diyeceğim ama bende bile sabır kalmadı , sabır taşı olsa bile bu illet çınlamaya dayanamaz , kaldıramaz param parça olurdu...Bizler  dayanmaya ve sabır göstermeye gayret ediyoruz ve de elimizden geldiği kadar sabır etmeliyiz..Son nefesimize kadar umutla beklemeliyiz.

Allah hepimize kolaylık ve sabır nasip etsin.

AÇIKLAMA..; BU YAZIYI DİKKATLİCE OKUYUNUZ...
OTO-313 TİNNİTUS İLACI İÇİN EN SON VERİLMİŞ OLAN HABER BÜLTENİDİR..YENİ BİR HABER DEĞİLDİR.
Bu Haber de  " OTO-313 için 2020 Yılının ilk yarısında sonuçlanan  Faz 1/2 Klinil Çalışmasını başlatmay1 bekliyoruz " denilmiştir.
Bu ifadeye göre 2020 yılının ilk yarısı olan Haziran ayından önce yeni bir haber gelmeyecektir..Gelirse zaten blok sitemde  gelecek olan son haberi yayınlarım,  bundan hiç bir kimsenin şüphesi olmasın.


OTO-313


OTO-313, Tinnitus tedavisi için geliştirilmekte olan N-Metil-D-Aspartat (NMDA) reseptör antagonisti gasiklidin'in sürekli maruz kalma formülasyonudur.
Tinnitus en sık kulaklarda çınlanma olarak tanımlanır ancak kükreme, tıklatma, uğultu, tıslama ya da uğultu gibi gelebilir. Ciddi kulak çınlaması olan kişilerde duyma, konsantre olma, çalışma ve uyku sorunları olabilir. Şu anda, kulak çınlaması için bir tedavi yoktur ve bu zayıflatıcı durumun tedavisi için FDA onaylı ilaç yoktur. Tarihsel ve ortaya çıkan klinik veriler, tinnitus tedavisi için glisiklidin de dahil olmak üzere NMDA reseptör antagonistlerinin değerlendirilmesine destek sağlar.
OTO-313 programımızın amacı, tek bir intratimpanik (IT) enjeksiyonundan bir tedavi süreci sağlayacak, sürekli maruz bırakılmış bir gacyclidine formülasyonu geliştirmektir. Faz 1 klinik güvenlik denemesi, güvenlik kaygıları gözlenmeden OTO-311 kullanılarak başarıyla tamamlandı. Gelişmeyi OTO-311'e kıyasla gelişmiş özelliklere sahip alternatif bir gasiklidin formülasyonu olan OTO-313'e kaydırdık. 2019'un ikinci çeyreğinde kulak çınlaması olan hastalarda OTO-313 için 2020'nin ilk yarısında sonuçlanan Faz 1/2 klinik çalışmasını başlatmayı bekliyoruz.  
OTONOMY İLAÇ ŞİRKETİ



BLOG YÖNETİCİSİ
Sami Samioğlu


19 yorum:

  1. Merhaba Sayın Sami Samioğlu, 
    Öncelikle içinde  bulunduğunuz bu cok zor duruma rağmen uzman doktorların bile göstermediği hassasiyetle ve büyük bir özenle bu hassas konuyu araştırıp; son gelişmeleri bizlerle paylaştığınız için teşekkür ederim. Kendi adıma konuşacak olursan bugün yaşadığım bu çınlama zorluğuna rağmen bir umutla bekliyorsam bu sizin blogunuz sayesindedir.
    Ben 1.5 sene önce aniden önce sol kulağımın ve ardından sağ kulağımın çınlamasıyla bu rahatsızlığa yakalandım. Nedenini öğrenebilmek için birçok kbb uzmanına gittim. İki kere işitme testi yaptırdım ve tiz seslerimi kaybetmediğimi öğrendim.  Bunun üzerine b12, d vitamini vb kulak çınlamasına neden olacak diğer testleri de yaptırdım. Sonuç olarak hiçbir sorun bulamadılar.
    Son çare olarak ve inanmayarak tms tedavisini düşünüyorum. Ne yazık ki başka care yok.  Anlayamadığım nokta tms tedavisiyle iyileştigini söyleyen kisiler de var hic ise yaramadığını söyleyenler de...
    Ne yapacağımı bilemiyorum. 19 yaşındayım ve universite okuyorum.  Bu durum beni çok kotu etkiliyor. Dedigim gibi isitme testi sonucu ic kulak hücre hasarı olmadıgını gosteriyor.  Bu durumda ne yapmalıyım.
    Kulak çınlaması yasayan herkesin en kısa surede çare bulması dileğiyle
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ,
      Öncelikle geçmiş olsun diyorum . Şahsıma yönelik güzel ifadeleriniz için bende size teşekkür ediyorum. Blog Sitemde Kulak Sorunları ile ilgili bilgi paylaşımı ile faydalı olduğum için memnunluk duymaktayım..Tinnitus zor bir durum bu konuda toplumu en doğru biçimde bilinçlendirmeyi bir insanlık vazifesi olarak görmekteyim. Eğer ki sizin gibi çınlama zorluklarına rağmen tüm çınlama belası ile savaş verenlere rağmen umut verebildiysem bu durumdan çok daha fazla memnunluk duyarım.
      19 yaşındasınız ve bu genç yaşta çınlama belası bataklığına düşmüşsünüz..Üzücü bir durum..Ama şunu unutmayınız ki dünyada çok küçük çocuklar da çınlama belası ile tanışıyorlar. 19 yaşında elbette bu çınlama belası çok zor gelir , bana göre çınlamanın yaşı yok , en küçük çocuğun yakasına yapışan bu illet başlı başına insanlık için en büyük belalardan birdir. Ve ne yazık ki iç kulak çınlamasının günümüzde hiç bir kesin tedavisi yok. Kimi der TMS kimi der akapuntur , kimi der oksijen tedavisi..Bunlarının hiç biri çınlamayı kesin olarak tedavi edemez..Azaltsa ona da şükür diyebiliriz ama bunu bile başardıklarını sanmıyorum. Şunu açıkça ifade ederim ki hiç bir kimseye TMS yaptır veya yaptırma demem..Blog Sitem de TMS konusunu ele aldım bu konuda çok fazla kişilerden yorumlar geldi ve bu yorumlar sizin içinde bir referans olabilir. TMS TEDAVİSİ YALANI başlığı ile ele aldığım bu konuyu Blog Sitem de bulabilir ve okuyabilirsiniz. Şunu da belirteyim ki " Keşke TMS " yaptırsaydım belki iyi olurdum dememeniz için yaptırmayı düşünüp karar verebilirsiniz.
      Diyorsunuz ki işitme testi sonucu iç kulak hücre hasarı olmadığını gösteriyor bundan emin misiniz. 3.000 Hz den 8.000 Hz de tiz sesleri algılayan işitme hücrelerinde işitme kaybı yok mu.? Hızı yüksek sesleri algılayan iç kulak tüy hücrelerde oluşan hasar kişinin işitmesini tümü ile etkilemez yani işitme kaybı vardır ama önemsizdir ama bu tiz sesleri algılayan işitme tüy hücre hasarı TİNNİTUS Sebebidir , bunu unutmayınız ve düşününüz. Zira böyle bir test sonucu çınlama sebebi olarak tıp da kabul edilmektedir.


      Selamlarımla


      BLOG YÖNETİCİSİ
      Sami Samioğlu

      Sil
  2. İŞİTME TESTİ RESİMLİ ANLATIMI BİLGİSİ.
    Tinnitus Bataklığına düşmüş olanlar için İşitme Testine baktığımızda ne anlamalıyız..İşitme Testin de neler var bunu örneklerle resimli olarak anlatacağım. Bu konuda toplumuzun bilinç olduğunu düşünmekteyim. Bu bilgiler ışığında kendi işitme test sonucuna bakarak kolayca anlayacaksınız...Bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıptır sözü ile bu konuda edindiğim bilgi paylaşımını müsait bir zamanda yapacağım..Biliyorsunuz ki ben de bir TİNNİTUS Hastasıyım ve her iki kulakta her dakikasını çınlamanın en şiddetli ve yüksek biçimde yaşayan biriyim. Bu yılın Haziran ayında 15 yıl olacak. 15 yıldır hayatım zehir oldu ama her şeye rağmen ayakta kalma mücadelesi veriyorum , bu ne zamana kadar devam eder bunu Allah bilir. Yaşım bu Şubat ayında 63 oldu..Genç biri değilim. Çınlama belası rahat bırakmıyor bazı zamanlar çınlama artışı oluyor ve ben bu durumda çok çok zorlanıyorum..Bu nedenle müsait olduğunm bir zamanda İŞİTME TESTİ ANLATIMINI RESİMLİ OLARAK İZAH EDECEĞİM. BEKLEYİNİZ.


    BLOG YÖNETİCİSİ
    Sami Samioğlu

    YanıtlaSil
  3. Yorumlarınız için teşekkür ederim. İlk testi bir devlet hastanesinde yaptırdım 2500 hz'e kadardı. Doktor bir sorun yok dedi. Daha sonra ozel bir hastaneye gittim. Doktor daha yuksek frekanslı bir isitme testi daha yaptırdı. Bana  " yuksek frekanslarında cok az bir kayıp var fakat bu kayıp çınlama yapmaz" dedi.
    Simdi sizin dediğinize gore cok az bir kayıp bile çınlama yapabilir.
    İsitme testi analizini yapabilecegimiz çalışmanızı dort gozle bekliyorum.
    teşekkür ediyorum ve hepimize sabırlar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim , işitme testi paylaşımını yakın bir zamanda yapacağım..Ben de size ve tüm çınlama belasına düşmüş olanlara önce sabır en kısa zamanda şifanın gelmesini diliyorum.

      BLOG YÖNETİCİSİ
      Sami Samioğlu

      Sil
  4. Merhaba sami bey ben 31 yaşında 3 aydır çınlamayla mücadele ediyorum 2 kulakta %30 larda duyma kaybı var ama çocukluktan beri aynı ölçülerede çınlama başlamadan önce üst solunum yolu enfeksiyonu oldum ve ondan sonrasinda basladi ben alıştım bu sese yokmuş gibi yasayabiliyorum bazen çok siddetleniyor o zaman zor olsada iyiyim ama benim sorunum halsizlik kafam vücudumu yönlendirmiyor algı gitti hayatta yokmuş gibiyim beynimde bi gariplik var ama anlayamıyorum hiç olmadığım gibiyim hep uykum var gibi kafam ne yapsam açılmıyor şimdi size sorum çınlama olan herkes böylemi acaba şimdiden teşekkür ederim sağlıkla kalın. ..

    YanıtlaSil
  5. Merhaba sami bey ben 31 yaşındayım 3 aydır çınlama ile yaşıyorum %30 civarı da kaybım var ama bu kayıp benim çocukluğundan bu yana hep vardı 3 ay önce üst solunum yolu enfeksiyonu geçirdim ağır bi şekilde sonrasında da çınlama başladı cok zor 3 ay yaşadım her anlamda ama alıştım çok rahatsız etmiyor artık benim sorum şu olucak halsizim kafam yerinde yok gibi algılama yok sanki dünyada yokmuşum gibi bu çınlamami bunu yapıyor herkeste varmı ne yapılabilir kafamı bi türlü açamıyorum sanki hep uyuyor şimdiden teşekkür ederim sağlıkla kalın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ,
      Çınlamanın şiddeti çok fazla olmayıp daha makul bir şiddette yani çok yüksek şiddetle olmadığını tahmin etmekteyim zira çınlamaya özellikle şiddetli çınlamaya alışmak çok zordur hatta mümkün bile değildir..Ben 2005 yılından beri şiddetli çınlamalarla savaş veriyorum alışmam hiç mümkün olmadı , eğer ki çınlama şiddeti çok yüksek değil ise çınlamaya alışmak mümkün olabilmektedir..Sanırım sizde ki çınlama şiddeti çok yüksek değil.
      Çınlamanın kafaya tümü ile etki edebileceği durum ancak çınlama çok , çok şiddetli çınlama olduğu hallerde belki görülebilir ama bu kesin değildir..Eğer çınlama sebebi ile uykunuzu alamıyorsanız elbette çınlama olması uykuyu bozar ve kişi de sürekli uyku hali görülebilir. Uykusuz çok kötü bir durumdur uykusuz kalıyorsanız hep uyur gibi haliniz olur bu sonuca göre çınlama uykusuz kalmanın ve uykulu hal içinde bulunmanıza sebep olabilir..Çınlamaya zaten alışmışsınız , eğer ki uykunuzu almanıza rağmen gün içinde sürekli hep uyuyor gibi haliniz varsa bunun bir başka sebebi olabilir. Yine de kesin bir şey diyemem zira bendeki kulak çınlaması çok şiddetli " ŞİDDETLİ KULAK ÇINLAMASI bana bu dünyada var olduğumu her saniye hatırlatıyor ". Şiddetli kulak çınlaması sebebi ile uykusuzluk çekiyorum bazen çok çok uykusuz kaldığım günler oluyor ama bu dünyada var olduğumu hiç bir zaman unutturmuyor.
      Bu konuda yani sizde ki sorunun aynısı olan bir başka kişiye hiç rastlamadım.
      Siz bence bir başka doktora görünün derim..Mesela Beyin Cerrahi doktoru bakabilir..Çınlama ilk başladığında ben ilk olarak Beyin Cerrahisi doktoruna muayene oldum..Yani çınlama sebebi araştırmasına beyinden başladım..Beyin Emarı çekilmişti ve hiç bir sorum olmadığı görüldü..Beyin doktoruna şiddetli çınlamanın ilk başladığı tarih olan 2005 yılında gitmiştim..Beyin Doktoruna gitmenizde hiç bir sakınca yoktur bence bir an önce gidiniz.Geçmiş olsun.Bu sadece bir öneridir. Bunun değerlendirmesini ve kararı size aittir.


      BLOG YÖNETİCİSİ
      Sami Samioğlu




      Sil
    2. Bir ilave yapmak isterim yanlış anlaşılma olmasın.
      ....(halsizim kafam yerinde yok gibi algılama yok sanki dünyada yokmuşum gibi , kafamı bir türlü açamıyorum sanki hep uykum var gibi) ... Şikayetlerinizle belki geçici olabilir , şayet bu şikayetleriniz uzun süre devam ederse , önce Dahiliye doktoruna muayene olunuz , Dahiliye Doktoru her hangi bir şey bulamaz ise sizi gerekli olan yerlere yönlendirecektir.
      Bu şikayetlerinizin kesin olamamakla birlikte kulak çınlamasın sebep olması ihtimalin çok zayıf olduğunu düşünmekteyim. Tekrardan geçmiş olsun kulak çınlamasından tümü ile kurtulmanız mümkün olmayabilir ama diğer sağlık problemlerinden kısa zamanda kurtulmanız mümkün olabilir.

      BLOG YÖNETİCİSİ
      Sami Samioğlu

      Sil
    3. İlginiz için teşekkür ederim yeterince açık bi şekilde ifade etmişsiniz benim eşim doktor o yüzden bütün tahlillerim normal nöroloji ye de gittim ayrıntılı bakıldı hiç bi sorun çıkmadı KBB ye gittiğimde duyma kaybının bu cinlamayi yaptığını ve alışmam gerektiğini söylediler bende bi nebze de olsa alıştım bazen çok azalıyor bazen çok siddetleniyor sersemligime gelecek olursak kafam biraz açıldı tebokan kullanıyorum onun etkisi oldu sanırım bişey daha sormak istiyorum kulağa kortizon iğnesi sizce olumlu sonuç verirmi kas yapalım derken göz çıkarmak ta istemiyorum tesekkur ederim tekrardan sağlıkla kalın..

      Sil
    4. Tekrardan Merhaba sorularım belki çok olacak az öncede yazmıştım ama benim sinüzitlerim hastalıktan bu yana çok dolu östaki borusundan da tıkanıklık var bu yüzden kulaklarımda çok basınçlı oluyor haliyle çınlama da artıyor ben çınlaması hep kafamda hissettim ama bi kaç zamandır o ses kulaklarıma indi işte bu sesi ne yapsam geri plana atamiyorum bunun sebebi ne olabilir sizce çok çok teskkurler ilginize sağlıkla kalın. .

      Sil
    5. Kulağa Kortizon enjeksiyonun çok daha fazla etkisinin olduğu ifade ediliyor ama faydası konusunda hiç bir şey diyemem..Zararı olur mu unu da bilemem..Mesela ben çınlama başladıktan iki yıl sonra direkt kulağa Kortizon enjeksiyon yaptırmak için doktora başvudum fakat doktor kortizonun hiç bir faydasını göremezsin çünkü çınlama üzerinden iki yıl geçmiş bu nedenle faydası olmaz cevabını vermişti..Çınlama başladıktan sonra en erken sürede kulağa kortizon yapılırsa faydası olacağını iddia eden doktorlar var..Ama bloga gelen bazı yorumlarda kulağa kortizon yaptıran bazı kişiler hiç bir faydası görmediklerini ifade ediyorlar. Bazı doktorlar kulağa yapılan kortizon enjeksiyonun zararı olabileceğini belirtiyorlar. Bu konuda çok dikkatli olmak gerekir dediğiniz gibi kaş yapalım derken gözden olmak durumu da olabilir. Bu konuda doğru karar vermek en doğru yapılan iş olur kulak şakaya gelmez diyorum.

      BLOG YÖNETİCİSİ
      Sami Samioğlu

      Sil
    6. Sinüzit sebebi ile östaki kanalı tıkanıklığı kulaklarda basınç ve çınlama artışı yapabilir. Şimdi şöyle diyelim çınlama nerede..Kafa içinde..Kafa tabanımdan çınlama kafanın her tarafından hissedilebilir..Kafa tabanı çınlama sesini kafa içindeymiş gibi duyulmasına neden olabiliyor..Kulaklara inerse bana göre zaten iç kulak çınlaması kulak içinde hissedilir..Arada bir olsa da Çınlama frekans artışı ile çınlama kulak içinde duyulmaya başlar ve devamlı kulak içinde duyulur. Bunun tek mantıklı açıklaması budur. Bu konuda daha fazla bilgi yoktur eldeki verilere göre durum böyledir.
      Tekrarda geçmiş olsun kulak sorunlarını çok kez anlamak ve çözmek dahi zordur.

      BLOG YAZARI
      Sami Samioğlu

      Sil
  6. Hocam selamlar bana da TSK nın bir hediyesi olarak kaldı 120.mm hawan atışı sırasında bildiğimiz sol kulağım patladi bu sesde kaldı 2.5 senedir çekiyorum inanın hayattan zerre kadar zewk almıyorum. Bu oto 313 son durum nedir bir de bu hap gibi mi bisi olacak

    YanıtlaSil
  7. Hocam selamlar bana da TSK nın bir hediyesi olarak kaldı 120.mm hawan atışı sırasında bildiğimiz sol kulağım patladi bu sesde kaldı 2.5 senedir çekiyorum inanın hayattan zerre kadar zewk almıyorum. Bu oto 313 son durum nedir bir de bu hap gibi mi bisi olacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş olsun , geçmiş olsun demekle de geçmiyor lanet çınlama..Allah sabır versin kolay değil çınlama ile sıkı bir güreş yapıyoruz bu güreş hiç bitmeyen bir güreş...Bu güreşten kim galip çıkacak çınlamamı yoksa biz insanlar mı ? Şu an için bunun cevabını vermek çok zor hatta mümkün bile değil ama zaman her bir şeyin çaresini getirebilir. OTO 313 TİNNİTUS İLACI BİR HAP DEĞİL...Direkt iç kulağa iletilmesini sağlayan kulak zarından kıl iğne ile enjekte uygulaması olan sıvı bir ilaçtır..Bu sıvı ilaç içilmez sadece kulak zarından orta kulak boşluğuna kıl iğne ile zerk edilir ve hastanın yatma pozisyonunda kişiye bazı hareket manevraları yapılarak iç kulağa sıvı ilacın ulaşması sağlanır..İç kulağa ulaşan sıvı etkisini göstermeye başlar..OTO 313 TİNNİTUS İlacı çıkarsa bu yöntem ilaçlı cerrahi bir yöntemdir ve ağrısı sızısı olmayan kolay bir yöntemdir. Yeter ki TOT -313 ilacı işe yarasın hastane bu işin uzmanlar ne yapacaklarını iyi bilirler.

      BLOG YAZARI
      Sami Samioğlu

      Sil
  8. Sami Abi merhaba. Blogunuzu yeni keşfettim ve biraz okudum. Tinnitus belasına bulaşma hikayeniz neredeyse benimki ile aynı. Ne yazık ki insanımız -polis dahi olsa- silah sesinin geri dönülmez hasarlara yol açabileceğini bilmiyor. Kader bazen oyununu oynuyor, elimizden bir şey gelmiyor.
    3 ayı geçti travma yaşayalı, korku ve endişe ile bekliyorum geleceği. İşitme kaybı olmayıp bu bilmeceyi yaşamak daha da acı. Yüksek seslerin cızırtısı, gün içinde maruz kalınan gürültü sonrası akşam artan çınlama, bazen kulakta ve beyinde iğne batma hissi...
    Bunları ancak yaşayan anlar...
    Eğer yeni bir gelişme olursa haber vereceğinizden şüphem yok. Saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen tüm yazdıklarına katılıyorum kardeşim çok geçmiş olsun..İkimizin kaderi de ne yazık ki aynı , bizi ancak bizim gibi olanlar anlarlar kulakları sağlam olanlar " Anlıyoruz "" diyorlar ama bence hiç bir halt da anlamıyorlar dediğin gibi bu belayı ancak yaşayanlar bilir. Hangi sebeple olursa olsun kulak çınlaması belasına düşmüş tüm insanları yaşadıkları hayatın ne kadar çok zorlu olduğunu anlıyor ve biliyorum..Yeni bir gelişme olursa sağ olursam elbette haber veririm.
      Selamlarımla.

      BLOG YAZARI
      Sami Samioğlu

      Sil
  9. Sami bey merhabalar bende sizin blok sitenize tesadüfen rastladım yaşim 55 2014 yili 27 aralikta gripten dolayı kulaklarım burnum iyice tıkanmıştı Daha önce dr.duymuştum valsalva manevrasını hangi psikolojiyle yaptımsa çok sert şekilde yapmışimki sol kulağımda çok şidetli acıyla kendime geldim o gün bu gündür her iki kulağımda hem işitme kaybı hemde çok şidetli çınlama var ilk başta ozel bi hast.kbb dr nun verdiği antibiyotik ve ilaç tedavisi ilerleyen aylarda tetkikler beyin tomografisi fln sonuç sıfır 4 yıldir ege ünv.prof kontrolünde velhasil hic emar çekilmedi yaşlı dr. Bi tanesi östaki kanallarimda daralma olduğunu iyi bir cerrah tarafindan ameliyat olursam geçebileceğini söyledi ama bunu cesaret edip yaptiramadim yani net bisey yok ekolde bir prof kulağında hücreler ölmüş ölü hucre ses çıkarir alış geçmez dedi hiç biride ne hikmetse mr.istemedi gerçekten o kadar zorduki buna alışmak bu durumuma sebep olanlari hayatimdan çikardim yasiyormuyum yaşamiyormuym bilmiyorum çokta maddi gücüm yok daha fazla bişey yapamiyorum uykuya dalamiyorum krsinlikle antidepresan almazsam günlerce haftalarca uyuyamiyorum keskelerim pişmanliklarim o kadar çok ki bi anlik sinirle yaptığim hatamin bedelini çok ağir ödüyorum vicdanende hiç rahat değilim şuan grip oldum kulaklarim burnum kapandi dolgunluk uğultu ve cok yüksek çinlamam var benim durumua fikriniz ne acaba bu yaptığim valslv. manevrasini yapmam iç kulağima mi yada orta kulağima mi hasar vermiştir.çok uzun yazdim kusuruma bakmayin şimdiden teşekkürler allah hepimize acil şifalar versin.

    YanıtlaSil