10 Temmuz 2015 Cuma

KULAK ÇINLAMASI OLANLARA DEVLET 'İN İŞ GÖRMEZLİK MAAŞI VERMESİ GEREKİR...!



DEVLET TİNNİTUSLU VATANDAŞINI GÖR ARTIK..

Benim tinntuslu vatandaşım çalışamıyor...Çünkü kulaklarından rahatsız...O bir hasta...Çınlama hastası ona niye iş görmezlik maaşı vermeyi düşünmüyorsun..O yarım bir insan , sağlıklı bir vatandaşın değil..Bir çok ülkede çınlaması olanlara devlet maaş veriyor , çünkü onlar  iş yapamaz durumdalar..Sakatlara maaş veriyorsun , tinnituslu vatandaşlarında sakat durumundalar , onlar için bir kanun çıkart ve maaş ver..!!!

Hükümet kurulumadı ne maaşı be diyeceksin biliyorum..Boş ver hükümeti eninde sonunda hükümet kurulur , kurulmaz ise yeniden seçimlere gidilir o zaman kurulur...Bana sorarsanız bu durum hükümet işi olmasın , meclisin kararı ile olsun daha sağlam olur...Meclisin işi var , sana bakamaz...Olsun bekleriz...Bizim zamanımız var..Yeter ki tinntuslu iş görmez vatandaşına  " İŞ GÖRMEZLİK MAAŞI VER " 

Ben kendimden örnek vereyim...Emekli maaşım 4 kişilik ailemi geçindirmeme yetmiyor..Tintusun olduğu için hiç bir iş yapamıyorum...Birde başka tinnituslu vatandaş var , onun emekli maaşı da yok ve bir iş de çalışması çok daha zor...Bazı işlere giriyorlar ama büyük sıkıntı çekiyorlar , çünkü kulakları iş ortamlarında çalışmalarına müsaade etmiyor..

Vatan bir toprak parçasıdır...Vatanı vatan yapan o toprağın içindeki insanlardır...Vatan topraksız olamaz , o toprakta insansız hiç bir işe yaramaz..Bunun için insana değer çok daha önemlidir..Bu topraklarda yaşamaya çabalayan vatandaşlarını gör ve zorda olanlara yardım elini uzat...Devlet bunun için vardır.


Araştırmacı Blog Yazarı
Sami Samioğlu

2 yorum:

  1. Selamınaleyküm sami bey abim böyle güzel bir bilgi paylasiminda bulundugunuz için öncelikle tesekkürler Allahu teala razi olsun. Ben ahmet 75 liyim askerden 2 yil sonra idi is yerinde tornada yaptigim isler acayip ses çikariyordu 3 gün ayni isi yaptim o günden sonra kulaklarimda çinlama kaldi 97 den beridir var bu olaydan sonra is yerinde yüksekden sirt üzeri düstüm basimi çok sert çarptim zamanla gözler kapandi engelli oldum çinlama okadar arttiki anlatamam simdi gözler görmez sol kulak yok cihaz bile olmuyor sag kulakdada cihaz var belde ve boyunda sorun var beyinde oranini bilmedigim küçülme var epilepsi oldu kulaklarda sorun çok olunca denge bozuklugu var maddiyat olmadigindan düzgün bir tedavi olamadim kulagimdaki cihazi bile bir baskasi aldi onada su kaçirdim biraz sorun çikariyor bu olaylarla basima neler neler geldi hayatimi yazsam roman olur filimlere konu olur burda yazmakla anlatilamayacak seyler çinlamanin yüksekliginden kuslarin sesini duyamiyorum hayirli günler.

    YanıtlaSil
  2. Ahmet Kardeşim öncelikle çok geçmiş olsun diyorum ve güzel paytlaşım hususunda teşekürüne , teşekkür ile karşılık veriyorum...Allah sende de razı olsun..Ahmet torna tezgahının iş anında çıkardığı sesleri bilirim..Torna işi için bir kaç kez işim düşmüştü ve kulaklara zarar verebilecek kadar ciddi tiz sesler çıkardığına şahit oldum..Torna ileri seslerinin iç kulak işitme hücrelerine hasar vermesi olasılığı oldukça fazla olabiliyor..Bu neden ile iç kulak yapısında bulunan işitme hücrelerinin , özellikle tiz sesleri algılayan işitme hücrelerinin zarar gördünü ve bu neden ile sende çınlamanın başlamış olabileceği kanaatindeyim..Ve bunun akabinde sırt üstü düşüp başını sert biçimde çarmış olmanın da getirdiği veya başlattığı başka sorunlar da olması senin durumunun önemini göstermektedir..Başını çarmış olmanın hem gözlere zarar vermesinin yanın da , çınlama artışına da sebep olmuş olabilir..İnan ki tüm samiyetimle ifade ediyorum ki durumuna çok , çok üzüldüm..Gözler gitti diyorsun , kulaklarda sorunlar var diyorsun ayrıca bunlara ilave olarak denge bozukluğu var diyorsun..Beyin oranını bilmediğim küçülme var diyorsun senin için üzülmemek ne mümkündür , elbette benim gibi her duyarlı insan senin durumuna üzülür..Bunlar yetmiyormuş gibi maddi sorunlarında var..Diyorum ki Türk Devletini idare edenlerin duyarsızlığı beni deli ediyor..Sen ve senin gibi iş yapamaz , çalışamaz durumda olan engelli vatandaşlara develetin el uzatmaması üzücü bir durumdur..Kaldı ki tek başına şiddetli çınlama ile savaş verenler dahi devletten hiç bir yardım alamıyorlar..Güya biz Türk Milleti ve Devleti olarak Müslünamız öyle mi..? Hani nerde Müslümanlığın getirdiği insanı yardım kurallarını uygulayanlar..Yok , yok..Ahmet kardeşim benden haber bekle sana yardımcı olmak için çabam olacak..Sana yardım elinin uzatılmasını sağlamak için uğraş vereceğim..İnşallah maddi yardım ve tedavi hususunda iyi haberleri sana verebilirim.

    Dediğin gibi yaşadığın olaylar filimlere konu olur..Hayatın roman evet öyle görünüyor ki bu roman senin açından kötü bir roman olmuş..Ama bu kötü romanı bundan sonra nasıl güzel hale dönüştürebiliriz bunun için gerekenleri yapmalıyız..Umuyorum ki senin için bazı iyi niyetli girişimlerim olabilir..Ben de şiddetli çınlama ile savaş veren biriyim..Bu çok zor bir durumdur , bu zor durumu ancak çınlaması olan kişiler çok daha iyi anlayabiliyorlar..Senin çınlaman var i işitme kaybın var bunların yanında diğer başka sağlık sorunların var..Sana yardım etmeyen ve elini sana uzatmayanlar bana göre insan olamaz..Bu devlet ise gerçekten zorda olanları görmeyen kör bir devlettir.

    Tekrardan geçmiş olsun diyorum ve irtibatmızı kesmeyelim diyorum..Ben senin için elimden geleni yapmak için gayret edeceğim bunu bil.

    Sana Selamlarımı gönderiyor ve sabırlı olmanı temenni ediyorum.

    BLOG YAZARI
    Ressam Sami Samioğlu

    YanıtlaSil